duminică, 14 noiembrie 2010

Romanii sunt inventivi

   Poporul roman are o gramada de defecte, pe care nu as vrea sa le enumar acum, mai ales ca o mare parte dintre ele le am si eu! Asa ca eu doresc sa arat ca noi avem o calitate majora prin care ne facem remarcati fata de celelalte natiuni : SUNTEM INVENTIVI!
  Ne apucam si noi sa facem curat in casa ne punem centrala ca suntem satui de frig si apa calda cu portia de pe timpu lu' Ceasca , dar nu avem microbuz sau camioneta ci doar o masina berlina, normala. Cei din strainatate ar da fuga sa inchirieze un Bus...Ce prosti!!!!..noi avem o solutie mai buna si mai ieftina :
 

Asta in cazul in cazul in care merge si vecinu' cu noi sa ne ajute. Daca vecinu e plecat de acasa atunci ne descurcam si singuri :
  Avem de carat recolta de anu asta si nu avem decat o amarata de Dacia 1310? Nu-i problema, Dacia e mai tare ca un camion!
  Sau te-ai ajuns si dupa ce ai facut 5 credite la banca si ai vandut casa lu' bunicu, pe care in prealabil l-ai pacalit ca o sa ai grija de el toata viata, ti-ai cumparat un Q7 si ai de adus acasa popusoii de anu asta? Nu-i problema, daca Dacia merge asta sa nu mearga?

  Nu avem bani de un 4x4 veritabil?? Nu-i nimic noi ne descurcam si in situatii de astea cu bani mai putini. Se ia una bucata masina autohtona si se face un tunning marca "spatele blocului":
 S-a spart girofarul de la vidanja, mama lui de girofar ca ma uitam dupa vecina care  are niste blidoane cat pepenii de mari si am dat cu el intr-o creanga. Mama si cat ma costa unu nou! Lasa ca  o sa confectionez eu unu nou.
  Cand muncesti vara pe o caldura infernala de peste 35 de grade si simti ca iti fierbe creierul in cap de iti vine sa te ascunzi ca un Guzgan, ce poti sa faci? Te bagi sub excavator :
  Ai nevoie de o baie fierbinte pentru ca toata ziua ai muncit si ai transpirat ca un porc?? Solutia e un jacuzzi mai ceva ca a lu'Iri :

  Atunci cand se strica climatizarea la masina montam noi una inventie personala :
  Suntem oameni activi si ne place sa mergem cu bicicleta. Problema e ca avem apartamentele cam mici si nu avem unde sa o lasam. Bineinteles ca am gasit o solutie si pentru aceasta problema :
  Asta pentru ca daca te gandesti sa lasi bicicleta parcata undeva gasesti cam atat :
Suntem oamni activi si distractivi. Ne plac toate viciile de pe aceste pamant, dar pe primul loc e alcoolul care trebuie sa curga :
  Apoi ne apucam de dansat :
  Apoi plecam obositi spre casa...
  Acum sper ca intelegeti si voi ca nu toti reusesc sa ajunga acasa...si atunci sunt nevoiti sa-si improvizeze un culcus :
 Sau daca ne doare un pic capul de la branza sarata pe care am mancat-o aseara la petrecere ne oprim in parc pe o banca sa respiram oleaca de aer curat :
  Dar sa mai lasam petrecerile ca ne doare capu' dimineata. Sa mergem mai bine la mare! Daaaa! Cum ne place noua direct pe plaja!
"Prostii astia de nemti! Ce cacat de masina mi-au vandut! Am ramas impotmolit...lasa ca-mi bag picioarele in ea masina! Acum ia sa fac un pic de plaja, sa-mi arat un pic muschii sa vada si cocalarii astia ce smecher e je! Stai sa dau drumu si la manele.."
  Vine seara si te duci la discooooo! "Dau de baut la tota discoteca ca ma doare la basca!" Se rupe filmu' si te trezesti dimineata..
  Ai spart tot aseara! Buzunarele sunt goaleeeee! Cred ca nu a fost o idee asa buna sa bei pana te-ai pisat pe tine si ai lesinat! Cine stie ce s-a intamplat dupa aia. Acum trebuie sa faci ceva sa castigi niste bani sa ai de benzina pentru drumul spre casa...se rezolva si asta :
  Si cand ramai fara vlaga in tine te poti recalifica :
  Pai daca tu te spetesti consoarta ce face? Ea se distreaza pe banii munciti din greu? Sa munceasca toata lumea !
  Cred ca deja v-am convins! Cuvintele sunt de prisos, suntem mai inventivi decat orice alt popor! Eu am doar un mesaj pentru voi : "Nu incercati asta acasa"!

Un comentariu:

  1. pai la cata minte avem noi romanii e pacat sa o irosim asa "pe degeaba"...bravo razvanele>>>bine scris...

    RăspundețiȘtergere