miercuri, 24 noiembrie 2010

Băselu și Europa

   Zilele trecute a fost organizat un summit NATO în capitala Portugaliei, Lisabona. Când aud Portugalia îmi fuge gândul la maneaua lui Salam...
  Adică în loc să mă gândesc la frumoasa țară de pe malul oceanului atlantic, primul gând e la lălăiala țiganului ăsta borât! Și asta pentru ca a fost o perioadă când auzeam melodia asta până și la alimentara...ce porcărie ordinară....
   Dar să revenim la summit-ul NATO! Ce e un summit? Un fel de baieram la nivel înalt, unde se aduna toți președinții de țări membre NATO și ăia mai șmecheri fac mișto de aia mai fraieri. Bineînțeles că și România are onoarea să fie membră a acestei organizații internaționale, noi fiind reprezentați de domnu' Băselu președintele jucător. Băse' o fi el mare șmecher și pișicher la noi în țară dar când a scos nasu' în Europa și l-au citit ăia l-au și luat în balon.
   A încercat și el, săracu, să se bage în seamă cu ăia mai șmecheri, dar a primit numai șuturi în cur :

  -”Domnu' Sarkozy, sunt eu Băse'!"
  -" Bă chelule, iar ai venit? După ce că ne-ai trimis toate ciorile pe cap de nu mai scapăm de ele, mai ai tupeu să vorbești cu mine?”
  -”Stați domnu' președinte că aici e vorba de drepturile omului, sunt și ei oameni, cetățeni europeni, și au dreptul să călătorească oriunde in Europa, chiar dacă sunt mai bruneți! Și așa Franța e plină de negri!”
  -”Negri?? Dacă le spun la băieții ăia cum vorbești de ei, te sparg la nară! Păi bă, javră ordinara, nu ți-e rușine? Cetațenii noștri nu fură, nu cerșesc și nu dau în cap ca ciorile voastre! Hai plimbă ursu'!"
  Când a vazut Băselu că Sarkozy s-a făcut al' dracu' a încercat să intre în vorbă cu Berlusconi, il capo dei tutti capi di Italia :
  -”Siniore Berlusconi, cum au fost fetele alea? Mulțumit?”
  -”Bă, tu ești tâmpit? Nu vezi că toată presa e cu ochii pe noi și probabil că au microfoane și în cur ca să ne înregistreze?! Ciocu' mic!"
  -"Ce aveți azi cu toții mă, de v-ați șâclit așa?! Și Sarkozy m-a luat la trei păzește!”
  -”Păi ce crezi tu mă chiorule, că dacă am prins vreo două bambole minore din România o să închid ochii la țiganii voștri care stau cu cortu la noi și ne violează muierile? Ei hai că acum chiar m-am supărat! Hai ieși afară javră ordinară!”
  Și uite așa a plecat Băse de la summit cu coada între picioare...dar când a ajuns în țară tot cocoș e! Iată explicația lui cu privire la întâlnirea cu Sarkozy : -“După poza de grup, fiecare avea treabă. Sarkozy avea o întâlnire. I-am spus că trebuie să discutăm problema Schengen şi că îi mulţumesc că Franţa n-a blocat continuarea procedurilor. Mi-a zis că are o întâlnire şi că discutăm mai târziu, ceea ce s-a şi întâmplat”. Credibil nu? Ei acum și voi ce voiați? Să spună adevărul? Păi ce fel de jucător mai era el?
  La final vreau să fac o dedicație pentru domnu' Sarkozy :

Un comentariu: