miercuri, 17 noiembrie 2010

Nu ne mai place Șoriciul

Probabil ca ati vazut cu totii la stiri cazul de la Piatra Neamț, în care un pletos recidivist si eliberat pentru bună purtare a intrat într-o cafenea si a început sa traga ca în Vestul Sălbatic omorând un interlop și rănindu-l pe altul !? E tragic ce s-a întamplat, pentru ca a murit un om si pe lângă asta la facut și pe Șoric să plângă...
  Cine e Șoric? Un domn care are gesturi destul de evidente de cotor! Ia priviți cum ține el mictrofonu în  mână cu două degețele de îl face și pe Naomi gelos :
 Și cine anume e totuși față de godac asta? Păi cum să încep...e vecin gard în gard cu interlopul care a fost omorât...e sotul unei notare din Piatra Neamț...aaa și e Șeful Poliției Judetene Neamț! Adică Șeful politiei stă gard în gard cu interlopii....dar cine a spus ca ala era interlop? Să-l ascultam pe domnu' Șoric cum ne explică el :
  Păi când dai bani cu camătă e ca și cum vinzi pufuleți! Dacă nu știe nenea astă cu șoriciul gros o să-i spun eu acum definitia interlopului conform DEX :   INTERLÓP ~ă (~i, ~e) 1) Care desfășoară o activitate nelegală, suspectă. 2) Care are o reputație rea. /<fr. interlope  Sursa: NODEX
  Adică dacă dai bani cu camătă e ceva nelegal domnu Șoric și mai grav e ca arunci cu noroi și în procurori! 
  Vedeți dvs. cine conduce Poliția și cine ar trebui să vegheze la liniștea noastră???? Efeminatul ăsta care e de părere ca nu e nicio problemă dacă dai bani cu camătă! Păi ăsta ar trebui dat afară din Poliție și băgat la zbârnă nu doar schimbat din functie.
  Și când l-a luat presa la bani mărunți au început sa curgă lacrimi de crocodil de sub cașchetă :

Mie îmi place cum spune : "Am fost în misiuni!" În misiuni pentru ce mă?? Să aperi interlopii? Îmi e rușine mie cănd văd Cocota asta masculina care o dă în engleză să ne arate el cât e de destept. Mă întreb oare cu interlopii vorbea tot în engleză ca să nu se prinda SRI-ul ca fac afaceri? Am să îi transmit și eu un mesaj pe limba lui : I hope you will go to prison where you will have a  good and active sexual life!

4 comentarii:

  1. :)) ... pana ii sare mararul de la rozeta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. bai, eu il stiu pe asta. a fost coleg de scoala cu mine, era o pramatie si el si frati-so. la neamt e de groaza cu interlopii si notabilitatile locale, ca sa bage la puscarie vreo cativa au trebuit sa vina de la bucuresti mascatii ca aia locali erau de ras

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-e sila de politia de doi lei...si de salariile lor...eu i-as interzice pe toti...ca pana la urma marea majoritate a politailor sunt niste analfabeti "cu vedere de cal"si aia obosita rau...

    RăspundețiȘtergere