sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Cel mai cinstit dintre pamanteni

  Ieri a izbucnit un nou si imens scandal legat de presupusă mituire a unui ministru secretar de stat din cadrul MAI. Cine este persoana care a refuzat spaga de o valoare care mie personal îmi da fiori? Domnul Dan-Valentin Fatuloiu, chestor şef de poliţie, secretar de stat în MAI, fost şef la mai multe inspectorate judetene si cumatru cu Soric.
  De-a lungul timpului, chestorasul cel viteaz, a fost implicat în mai multe scandaluri dar în marea majoritate dintre ele a ieşit basma curată. Doar fostul ministru, care era de pe meleagurile noastre, mic, negru si al dracu' si-a permis sa-l demita. Pana la urma tot in picioare a aterizat, pentru ca a fost repus in functie de urmatorul ministru.
  Dar sa va prezint firul evenimentelor petrecute ieri conform spuselor lui Danut : "Eu eram la capatul holului, beaiam cafeaua cu noua secretara, o bunaciune blonda cu fusta mini si bichini rosii. Doi indivizi m-au apostat cu o spaga! Mi-au dat cu spaga in blazon, eu m-am chinuit foarte mult sa fac... blazonul asta, ei mi-a dat de m-a julit! Acuma dupa ce mi-a dat ei cu spaga am pus si eu blazonu ca scut si mirosind eu ca e ceva necurat la mijloc, le-am dat-o perversa ca pe Targu Ocna si am chemat DNA-ul! Si acuma ei spun ca tot eu sunt vinovat....pai ori suntem spagari ori nu mai suntem?" 
  Are si el dreptate dom'le, pai asta e spaga? Doua BMW - x6 - amandoua albe, bleah! pai este ceva mai urat in lumea asta decat o masina mare si alba? 2 vile de lux - ce sa faca el cu inca doua case? ca are deja destule! si un sac de bani....daca veneau si ei cu niste caltabosi, niste carnati o tuica de prune poate se mai gandea!
   Oricum ceva e putred in Danemarca...Chelu si amicul lui, care sunt in Top 300 si au o carca de bani, nu erau chiar asa prosti sa vina in parcare la MAI cu spaga in spinare! 
   Stau si ma gandesc : oare cati bani are Fatuloiu de nu a acceptat spagoiul asta? Banuiesc ca nu ii putem numara intr-o zi!
  Cu siguranta adevarul nu il vom afla niciodata, dar eu inca mai trag sperante ca pana la urma se va curata sistemul de brontozaurii astia de pe vremea lu' nea' Nicu.

Un comentariu:

  1. nu cred ca o sa mai apucam noi vremurile cand se va curata tara de toti spagarii...asta e...

    RăspundețiȘtergere