vineri, 12 noiembrie 2010

Erou sau criminal?

  Pe data de 18 noiembrie se va lansa cartea "Crimele Revoluţiei" o continuare a bestsellerului "Sfarșitul Ceaușeștilor", scrise de un ziarist pe nume Grigore Cartianu. De fapt Cartianu nu a ajuns cunoscut datorită articolelor lui, ci pentru ca a a fost făcut nespalat de Giovanni Becali, un personaj pitoresc pe care îl cheamă Ioan toata ziua, la o emisiune în care l-a băcălărit în fel iș chip.


  Mă rog, pe mine igiena lui mă lasă rece, dar apreciez ca încearcă să spună adevarul despre așa zisa "Revoluţie din '89".
  Îmi aduc aminte de decembrie '89....aveam 11 ani pe atunci, eram în vacanţa de iarna la bunica, si aşteptam sa înceapă programul la TV, acela scurt în care vedeam doar pe nea' Ceașcă, consoarta, ode pline de pături în cur la adresa lor si 5 minute de desene animate cu "Miaunel si Bălănel" sau "Mihaela". Când am deschis televizorul i-am văzut pe Caramitru, Dinescu si o gloată de "revoluționari" cu ochii cât cepele si spume la gură care strigau din toți rărunchii "Am învins"!! Auzisem deja de câteva zile că e revoluție la Timisoara că ascultam Europa Libera pe șestache. Deja îmi facusem planu' cu bunica : dacă încep astia să tragă pe aici ne ascundem în beci.

  Îmi amintesc ca ieri cum a apărut pentru prima data Iliescu la televizor, îmbracat în pulover ca și toti ceilalti revolutionari, si un ochelarist l-a prezentat "Avem marea bucurie de-a găzdui aici în studio pe Ion Iliescu, l-am scos acum din puşcărie"! A intrat în viaţa noastră printr-o mare minciună, dar nu mai conta, poporul roman îndobitocit, flamând si  ameţit de tot ce se întîmpla l-a îmbrățișat ca pe un erou al neamului.
  Calităţile lui sunt de necontestat, este inteligent, este un extraordinar manipulator al maselor, excelent orator, abil dar malefic. Împreuna cu Silviu Brucan a organizat toata mascarada, în care și-au pierdut viaţa oameni nevinovați, care mai târziu s-a numit "Revoluţie". Ce Revoluţie frate, de unde Revoluţie, poporul roman e fricos ca un iepure! A fost de fapt o mare dezinformare si o Lovitura de Stat clasică.
  Atunci în '89, mă bucuram ca prostu' ca "am învins" și că l-au împuşcat ca pe un câine pe dictator, la fel ca toata lumea, în timp ce noi tăiam porcu', manipulat fiind de toate minciunile de la televizor.
  Mai apoi când am început toţi sa ne dăm seama de ce se întâmplase de fapt, și oamenii au început sa iasă în strada, Iliescu a chemat minerii sa-si rupă pulanele si ghioagele de cocoaşa manifestanților.
  Asta e istoria, si acest personaj Iliescu va ramâne în ea, pentru unii ca un mare erou pentru alții ca cel mai mare criminal din istoria României.
  Vreau doar sa-l felicit pe Cartianu pentru aceasta carte pe care o asteptam de multa vreme si va redau mesajul său pentru tovarasul Iliescu : "Pentru Ion Iliescu am un singur mesaj: joaca s-a terminat! După această carte, nimic nu va mai fi la fel. Nici Revoluţia, nici teroriştii, nici Iliescu. Prea mult ne-au râs ucigaşii în nas! De-acum, istoria îi va scuipa ca pe nişte gândaci. Gândaci sovietici, dar tot gândaci."

Un comentariu: