vineri, 10 decembrie 2010

Scrisorile furiei...partea a 2 a

  "Stimate Imbecil,se vede de la o posta ca mailul meu te-a atacat. Ma bucur! Sunt convinsa ca ai o viata foarte palpitanta daca ai timp de facut id-uri care mai de care mai fanteziste si de purtat astfel de discutii. Observ ca lucrezi in departamentul de sugaci care se joaca cu puta in tarana, daca, la serviciu, voi de jocuri din astea va ocupati. Ca sa iti demonstrez ca mananci rahat cu polonicul, o sa te intreb pe ce site si cu ce program afli tu ca stau la o poarta mare de fier? Esti de o prostie rara!Sper ca nu iti imaginezi ca o sa ii dau add id-ului respectiv..."colega ta".Nu ma intereseaza cate stii tu despre mine, de unde iei datele alea si asa mai departe....sunt convinsa ca ai vise umede, dar, sincer, nu trebuie sa imi
impartasesti asta! Nu te mai obosi sa pretinzi ca nu ai vorbit cu mine intentionat, pentru ca tu stiai despre mine chestii, inainte de a "cauta pe net". Penibil! Stiu ca nu ai nicio ocupatie, ca ai frustrari si regrete. Este adevarat ca este un lucru rar intalnit la cercopiteci sau nevertebrate, cum esti tu.Ca sa fii convins ca nu stii limba romana (si nimic altceva pe lumea asta):- nu este "vroiam", ci "voiam";- nu exista "acuma", ci "acum";desigur ca mai pot continua si cu alte exemple din conversatiile noastre anterioare, dar cred ca este inutil pentru fiinte neajutorate ca tine.Am resurse de timp si amuzament suficiente ca sa fac mistouri pe seama ta pana te plictisesti tu . Deci, astept cu nerabdare sa imi raspunzi si sa imi arati cum te tavalesti pe jos de nervi..."
PS. Acest articol nu îmi apartine, este luat de aici! Dar am râs cand l-am citit ! Sper sa va placa si voua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu