miercuri, 22 decembrie 2010

Pisicile Aristocrate

  Bătrânica Mâțachi, birmaneza moldoveană, care acum nu prea mai are chef de joacă și doarme toată ziua.
  Ulițarnicu', care toată ziua umblă lelea.
 Obraznicilă, care face prostii toată ziua.
  Mezina și cea care le întrece pe celelalte la năzbâtii. Sarsailă.

   După cum observați locul lor preferat e caloriferul, unde se încălzesc după ce se plimbă prin zăpadă. Câteva poze de grup :

  Mâțachi nu suportă pozele de grup. Cu toate că m-am chinuit să o conving nu am avut sorți de izbîndă.


 Mie îmi bucură sufletul în fiecare zi! Sper ca astăzi să vă înveselească și pe voi.

3 comentarii:

  1. AI NUMAI TREI? EU AM DOAR... SASE. AI DREPTATE, SUNT ATAT DE INOCENTE...DE ACEEA LE IUBIM...:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca te uiti un pic mai bine o sa vezi ca sunt patru! Si intradevar sunt dragalase...

    RăspundețiȘtergere
  3. AI DREPTATE! N-AM FOST ATENTA, DAR AM VORBIT F SERIOS CAND AM SPUS CA SUNT DRAGALASE. EU LE IUBESC SI LE ALINT DE CATE ORI AM TIMP.

    RăspundețiȘtergere