vineri, 24 decembrie 2010

Cadou de la Moș Crăciun

  Am observat aseară că frigiderul de la mine din bucătărie încearcă să îmi spună ceva. Spun asta pentru că și-a aprins un bec roșu pe lângă ala verde care e aprins mereu. Roșu...Asta de obicei nu e bine!, mi-am spus în gând, că știu asta de la mașină, dar cum eu mă pricep aproape la orice, mi-am aruncat un pic privirea să văd ce anume îl doare.
  Am cercetat eu drăcovenia atent și am descoperit că în congelator cuburile de gheață nu prea mai sunt de gheață, mai exact sunt aproape lichide. După ce am mai cercetat eu un pic mașinăria am descoperit un buton pe care scria Super Freez! Ha, asta e. Apăs butonul, cu un aer superior, și mă gîndesc că am rezolvat problema. Până mâine trebuie să înghețe bocnă! Frigiderul meu a aprins imediat un bec galben! În semn de mulțumire, mă gândesc eu..


   Dimineață m-am trezit și am dat fuga la frigider, ca un copil care vrea să vadă dacă i-a pus Moșul ceva sub brad. Indesitul meu tot cu becurile aprinse. Am deschis congelatorul și am vazut că temperatura a ajuns la 10 grade. Hmmm, poate nu a înțeles că eu vreu -10 și nu +10!
  Aș pune mâna pe un ciocan, cum am văzut că fac ăia la service auto. Pentru orice problemă, prima dată iau un ciocan în mână. Dar mai bine să-l chem pe nenea din colț care repara frigidere și poate el înțelege limbajul ăsta cu becuri colorate.
  După ce s-a uitat la el 2 minute și l-a consultat nenea, a dat verdictul : e stricat rău! Vă costa cam 400 de lei să-l reparam. Păi unu nou cât e nenea? Că daca mai pun vreo 2 sute cred că reușesc să iau un Fram ceva. Bașca că trebuie cărat la atelier și eu am cârca gingașă.
  Mă, al dracu' frigider să-mi facă el una ca asta tocmai acum în ajunu' Craciunului. Era cât pe ce să se strice toate bunătațile primite de la mămica. Noroc că am observat la timp!
  Mă gândesc că Moșu o fi de vină! Dacă aseară când dormeam a intrat în bucătărie și a stricat frigiderul? Păi pe criza asta, ce să îmi aducă și el? Pfoai! Eu vă spun, aveți grijă cu Moș Craciun că e în stare de orice! Dacă îl prind pe grasu ăla îmbracat în roșu am să-i dau o coadă de mătură pe șale! Asta așa ca să-i întorc cadoul! Na, ca să mă răzbun, vă arat poza asta compromițătoare cu el!
    Da mai dă-l dracu de frigider! Ce ne trebuie nouă frigider? Că avem balcon, și de câte ori ajung pe acolo mă cac pe mine de frig, bineînțeles la figurat! Așa că dacă mai ninge am să transform frigiderul în BOB, că întotdeuna mi-au plăcut sporturile de iarnă.
  În final vreau să vă urez : Crăciun Fericit! Și Moșu să vă aducă daruri mai frumoase decât ăsta pe care l-am primit eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu