vineri, 10 decembrie 2010

Scrisorile furiei....

   "Dragă...laşule, mâncător de kkt, Frustrările tale sunt evidente. Nu pot spune că îmi pare rău pentru tine, pentru că sunteţi foarte mulţi în această categorie. Să ştii că nu este greu să îmi dau seama cine eşti...nu am întâlnit persoane de o asemenea factură de prea multe ori... Sper că îţi dai seama că îţi sunt superioară din toate punctele de vedere, aşa cum ţi-am fost şi în trecut şi cum voi fi mereu. Nu mai încerca să pari o persoană cultă, pentru că nu eşti! Poate că viaţa ta este un eşec total, iar tu eşti un eşec al naturii, dar să ştii că poţi consulta un psiholog, pentru că rişti să ai despre tine o părere cu mult mai bună decât
este cazul. De asemenea, nu este nevoie să cazi în nostalgie... Ziceai că nu te plătesc eu... e evident că eşti un neica Nimeni, care este obişnuit să fie slugă (aste e natura ta) şi crede că, dacă are venituri momentan, este ca ţăranul împroprietărit.Să ai convingerea că nu mă deranjează câtuşi de puţin că nu te plătesc eu (probabil că incompetenţa nu aş avea cum să o plătesc). crede-mă că nu m-ai impresionat niciodată şi nici nu vei reuşi să o faci, indiferent câte date despre mine mi-ai da...le ştiu şi eu. Probabil că aş putea fi impresionată să dai şi tu, măcar o dată, dovadă de coloană vertebrală, curaj etc., dar e imposibil! Îţi mulţumesc că îmi dai atât de multă atenţie! Ştiu că nu am încetat să fiu o persoană importantă în viaţa ta, dar, sincer, nu este nevoie! referitor la "stai linistita, nu am de gand sa bag vulgaritatile societatii in seama...asta mai lipsea"oh go on", cred că îți e greu să te ignori tot timpul! În concluzie, poţi să mori în pace, nimeni nu se va gândi la tine! "
PS. Acest articol nu îmi apartine, este luat de aici! Dar am râs cand l-am citit ! Sper sa va placa si voua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu