sâmbătă, 30 octombrie 2010

Gratarul dauneaza odihnei......


      Deunazi ma suna un prieten bun si imi propune sa ne vedem dupa amiaza la un gratar. Super idee ma gandesc eu, mai ales ca aveam o pofta de friptura de oaie la gratar cu usturoi de imi lasa gura apa. Asa ca zis si facut, dupa ora patru dau o fuga in piata la tanti care vinde o pastrama de oaie nemaintalnita nicaieri in lume si cumpar cateva fleici zemoase si inecate intr-un bait a carui reteta doar tanti o stie, niste muschi de porc, ca fetele nu manaca oaie desi nu au gustat in viata lor, usturoi, paine si alte cele necesare. Apoi trec pe acasa si iau jumatea de kil de tuica de pruna, facuta de mama si capatata cu cateva zile in urma si ma indrept voios spre locul unde urma sa facem gratarul.
    Ajungem noi la locul cu pricina, facem focul, aruncam niste cartofi in rola si stand noi asa ne dam seama ca e cam frigut asa ca zic -Hai sa luam o tuica! sa vezi ce bine merge acum pe frig...si dai si dai frigem carnea,facem mujdeiul(dupa reteta noastra secreta), coacem cartofii, terminam tuica si ne punem la masa. Ei acum ce merge la gratar? si prietenul scoate un kil de vin alb, care sincer sa fiu mergea perfect cu gratarul si cu cartofii copti amestecati cu branza de oaie un pic sarata si mult mai mult decat delicioasa. Ce sa mai, am mancat de am dat cu caciula in caini! Apoi am mai scos un kil de vin ca sa stropim mai bine mancarea. Ne uitam la ceas se facuse deja ora 23:00. Ce mai conteaza cat e ceasul cand noi mancam si bem ca boierii!?  Suna o prietena -Ce faceti? -Pai uite socializam. -Nu veniti si voi la un Bingo? Dar vai, ce idee buna!! Mergem la Bingooo!!! Hm, stai ca nu avem bingo la noi in oras...aaaa nu-i nimic mergem in orasul vecin.
   Ne suim noi voiosi in masina, cu una din fete la volan, si la drum. In masina o caldura de ti se lipeau ochii...atipesc pentru cateva secunde..-Unde suntem? -Am ajuns in orasul vecin! -Cum naiba ca sunt 70 de kilometri si eu am atipit doar o secunda! Lasa nu conteaza parca m-am teleportat.
Intram la bingo, unde ne astepta o sala pe jumatate plina cu oameni de toate categoriile, pe care abia ii vezi din cauza fumului gros de tigara. Foarte frumos la bingo! Ne luam cate o cafea si ne apucam de mazgalit biletele. Ce vorbesti, nici o sansa nici macar pe aproape! Vine cafeaua..doamne ce leoarca nenorocita..ma chinui si sorb cateva guri din licoarea facuta parca din sosete nespalate. In jurul nostru se tot striga Linieeeee! si Bingooooo! Incep sa ma usture ochii...ma uit in jur la cei care fumeaza si imi vine sa le bag tigarile aprinse pe gat. Parca nu a fost chiar asa buna ideea cu bingo...E ora 02:30 si ochii ma ustura de parca am taiat 10 kile de ceapa. -Hai nu mergem acasa? -Nuuuuu, ca la 3 e jocul ala mare de x lei!!! In gandul meu : mama lui de joc, cine naiba m-a pus sa vin aici! Ies pana afara, pentru ca deja simteam ca ma sufoc de la atata fum de tigara...doamne ce bun e aerul curat!
    Se termina si jocul cel mare de x lei. Ne suim in masina si plecam spre casa. Nu mai pot sa fac figura cu teleportarea. Stau in dreapta cu ochii beliti ca nu cumva sa adoarma soferita.
   Ajungem acasa...e deja ora 05:00...adorm instantaneu.
  Ma trezesc...pfff e ora 13:00...ma doare capul...cred ca e de la branza aia sarata de aseara....ma simt obosit...sigur de la gratar....cred ca trebuie sa o lasam mai usor cu gratarele!!

4 comentarii:

  1. da..sigur grataru :P
    fumu` de la bingo nu are nici o vina

    RăspundețiȘtergere
  2. razvanele ai talent ,recunosc,asa ca bafta cu scrisul ...de la gratarul ala zic eu ca ti-a venit inspiratia...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu e vorba de fum Lolo, cred ca de la branza aia sarata :))

    RăspundețiȘtergere