duminică, 20 martie 2011

CuCURuz

  După o lună în care am încercat sa uit părțile urâte din tara de obârșie și să descopăr noua lume în care am ajuns, m-am gândit să mai citesc niscavai știri din România.
  Am deschis paginile de web a unor ziare cu tiraj național și mi-am aruncat privirea pe titlurile pe care le poți găsi doar în presa românească.
  Am aflat imediat că nu s-a schimbat mai nimic de când am plecat. În toape ziarele pe prima pagină puteam citi despre divorțul dintre Cocostârcă și Quasimodo pe de o parte și Querida și Gipsy King-ul românesc pe de altă parte.
  Rulez rotița mouse-ului și deodata îmi sare in ochi un titlu : " INCREDIBIL: A ajuns la spital cu un ştiulete în fund!"...mi-am adus aminte de Scufiță și de filmul "Jack ASS" în care un tâmpit și-a bagat o mașinuță în dos și apoi s-a dus la doctor să vadă de ce îl doare. Bineînțeles că tâmpitul a facut chestia asta pe mulți bani.


  Încep să citesc articolul, dorind în sinea mea să aflu că a fost un accident. Deja din primul rând pe  care l-am citit am aflat că personajul principal e din Mârlad, adică din același județ cu mine. Am continuat să citesc cu ochii beliți și gura căscată, gândindu-mă ce hotărâre bună am luat cand am decis să plec din pitoreasca țară de obârșie. Am continuat să citesc și am aflat ca după ce s-a îmbătat ca porcu' pârțarul din povestea noastră a pus pariu cu prietenii săi că iși bagă în ochiul maro un știulete. Beat fiind nu a putut să aprecieze corect lungimea și din păcate pentru el, a ales un păpușoi de 30 de centimetri! Cu siguranță s-a opintit oleacă până la băgat... sau l-a uns cu vaselină ca să-și ușureze munca.
  Cum a reușit să-l îndese în poponeț rămâne o enigmă, cert este că le-a arătat el amicilor și a câștigat pariul!
  Nu pot să spun decât ca România rămâne mereu surprinzătoare și că ma bucur în sinea mea că nu mai locuiesc acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu