sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Este pur și simplu o realitate crudă !

   De câteva zile toată presa vuiește despre scandalul Daniela Crudu-Leo de la Strehaia. Daniela la început a negat totul, dar încolțită de presă și de declarațiile lingurarului a dat cărțile pe față și cu lacrimi de crocodil a povestit la "Acces din rect" că a luat banii romulanului și a fost la el acasă doar o dată.
   Acum presa scrie că șefii antenelor au de gând să o concedieze pe siliconată. O vorbă din bătrâni spune : " Cum îți așterni așa dormi"! Ce să îi faci !? Dacă e dispusă la compromisuri din astea cred că Daniela va avea o nouă carieră strălucită.
  Încă o dată aflu că orice pe lumea asta se poate cumpăra. Ceea ce mă deranjează pe mine este ca pipițele astea, angajate pe post de bibelou la diferite emisiuni, sunt modele în viață pentru generația tânără.
  Acum vreo două zile în urmă am fost cu niste prieteni să bem o cafea într-un pub în centru. La un moment dat au intrat patru fetișoare care nu aveau mai mult de 16 ani. S-au așeazat la o masă chiar lângă a noastră. După câteva minute apare un negru care se așează cu ele la masă. I-am auzit vorbind în engleză și am tras concluzia că urangutanul trebuie să fie fotbalist la echipa locală. Toate patru se uitau cu limba scoasă la "Ucigă-l toaca" care le tot povestea ceva. 
   M-am uitat la ele și am văzut cât de mândre erau că stau la masă cu tuciuriul. Mi-a trecut prin cap o întrebare : "Oare părințíi lor știu unde sunt ele acum?" Mai mult ca sigur nu știau...
   Asta e societatea în care trăim! Orice fată de liceu visează să fie iubita unuia care să aibă mulți bani. Nu contează cum arată sau câți ani are. Este pur și simplu o realitate crudă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu