sâmbătă, 11 iunie 2011

Telofonul fără fir

  Vă mai aduceti voi aminte oare de jocurile din copilarie? Ascunsa, Țigle, Flori fete sau băieți melodii sau cântăreți, Pâr-pac, Telefonul fără fir, Tubermane, Parola, Hoții și vardiștii, Țiganul la groapă, Rișca- marca, Miuță, Meserii, Mima etc.
  Când mă gândesc la ele mi-se umple sufletul de bucurie si imi doresc parca să ma întorc macar pentru o zi în lumea copilăriei mele, să stau la coadă la pâinea pe cartelă și să mă mai distrez cu vechii mei prieteni de la bloc.
  Vă mai amintiți Telefonul fără fir? Râdeam până ne pișam pe noi când de la un capat pleca cuvantul "cur" si în cealaltă parte ajungea "savarină".
  Ce vremuri! Ce prieteni! Atunci eram într-adevăr cu toțíi prieteni, fără bârfe și fără răutăți. Stăteam afară de dimineață până seara fără să ne pese de nimic!
  Mâncam Oranjadă (de fapt o lingeam direct din plicul din hârtie de proastă calitate), gumă cu cățel(care era așa tare că trebuie să o bați cu ciocanul înainte să o mesteci), baton de ciocolată, gogoși la 1 leu bucata și beam brifcor, sifon, suc din Mugurel de brad(pe vremuri mi-se părea bun, acum nu pot sa cred că îmi plăcea porcăria aia), cico, apa de la chiuvetă și doar la ocazii speciale Pepsi!
  Anii au trecut și noi am uitat de jocurile care amuzau atât de tare pe vremuri...acum jucam Telefonul fără fir doar fără să vrem atunci când auzim că X a spus că a auzit de la Y care a auzit de la Z că tu ai făcut sau ai spus mai stiu eu ce! Adică am schimbat Telefonul fără fir cu bârfa răutăcioasă! Hmm...proastă afacere...
  Dar ăștia suntem noi românii, grijulii, nu putem dormi de grija altuia. Și asta se întâmplă chiar dacă nu am discutat cu persoana respectivă în viața noastră. Avem o inimă de mamă!

2 comentarii:

  1. cred ca ai dreptate...bine ca voi ati scapat de rautatile/barfele traditionale romanesti!

    RăspundețiȘtergere